Currently browsing

April 18, 2008

Media bias odds and ends

—– Andrew Bolt, writing in Australia’s Herald Sun, wrote earlier this week (h/t: ST reader Sev) about a scandal involving its rival publication The Age and how “235 Age journalists confirmed that their coverage of last month’s Earth Hour had been, in effect, propaganda.” Make sure to read the whole thing, and this too for even more. So much for engaging in fair reporting and letting viewers/readers make up their own minds. .....   [Read More]